Freeeeedag =)

Äntligen helg, veckan har gått väldigt fort och jag haft bra tider på jobbet ;)
Kommer få mina försvunna pengar i nästa vecka som tur är, annars hade jag gått dit med min räkningar ;)

I dag vart det en vilo dag då jag hade sån fruktansvär tandverk förut :( men nu är den över som tur är =)
Har tränat 3 pass denna vecka och 1 kvar (söndag), fast det ska va 5 igentligen. Kanske får lite abstinent men kroppen behöver vila också, känner mig som en duracell kanin som bara går och går ;)


Tror fan att jag ska sätta på grillen, låter ju så himla gott och Micke kommer bli glad ;)
Just det i dag har vi månads dag, 23 månader ;) det är alltså 1 månad kvar till våran 2 årsdag HELT underbart ♥
Nää nu ska jag springa och fixa mat grillat eller ej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0