Full rulle...

I dag har vi varit ute mestadels av dagen, vi drog i väg på en 3 timmars promenad med Erika och henne 2 vovvar där vi stötte på viltvårtare, larver och nakna tanter ;) haha ni kan ju förstå hur kul vi haft =)
När jag väl va hemma ringde mamma och frågade om jag vill med till Lissma Park och fota lite bildar till henne, så jag tog med mig Luna och åkte med henne dit. Lilla Lexie fick vara hemma och vila sig lite ♥

Luna skötte sig jätte bra, spanade in läget bland alla människor och hundar. La henne på en platsliggning mitt i gången och hon ligger kvar så snällt, min fina lilla valp ♥

Har haft rätt ont i huvudet till och från i dag och jag tror nog att det har med vädret att göra, kan det inte bara åska på ordentligt så att luften kan bli bra igen?!!
Sen har jag nu teckat ett nytt gym kort på Actic i Torvalla som ligger mycket närmare mig än Jordbro där Micke gymar, jag har heller inget körkort så jag kan inte ta mig dit när jag vill eller jo jag kan ju ta bussen men jag går hellre till gymmet ;) Kommer väl att ta ca 30 min att gå till gymet och sen så ingår simning ockdå vilket är hur mysigt som helst =) Så nu kan jag träna när jag VILL!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0