Seg dag...

I dag har det varit en seg dag, mest varit hemma och tagit det lugnt städat lite och gjort matlista för veckans mat =) Så snart ska jag gå till Ica Maxi och möta upp Micke för en veckohandling sen blir det hem och laga lite mat, inte för att jag känner för det men det måste göras så jag verkligen har matlådor klara att ta med till jobbet. Det fungerar bäst för mig, annars blir det lätt att blir det lunch på jobbet :(

Har gjort ett litet tränings schema som består av promenader och träning av rygg & mage (core) för tillfället
Måndag: 30 min morron, 30 min lunch, 30 min em, core
Tisdag: 30 min morron, 30 min lunch, 30 min em
Onsdag: 30 min morron, 30 min lunch, 30 min em, core
Torsdag: 30 min morron, 30 min lunch, 30 min em
Fredag: 30 min morron, 30 min lunch, 30 min em, core
Lördag: Så mycket som möjligt
Söndag: 30 min morron sen så mycket som möjligt

Varför jag lagt upp det på detta vis är för att jag ska få struktur i min träning, självklart kommer det bli mer promenader då jag har hund men dessa är ett måste och så tar ju Micke ut Lexie och så har vi ju dagmatten på dagarna ;) Så det är inte alltid jag "behöver" gå ut om ni förstår?? ;)
När detta sitter så kommer jag att öka promenadernas längd och annan träning, varför jag också gå in med lite träning är att jag alltid går in med för mycket träning och min kropp säger ifrån. För att allt ska fungera för mig och min kropp så får det bli så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0