Stort sug

Börjar få ett stort sötsug :( Just när man känner det och tänkter på det är det jobbigt annars är det ganska så lugnt. Haft ont i huvudet hela dagen men den släppte när jag tog lite piller som tur är så jag kunde träna =)
Har haft ett stort sug på att ut och springa men när det snöar ute så känns det så långt borta på något sätt.

Hoppas verkligen att det blir bättre väder i morron, det gör inget om det inte är sol även fast det uppskattas väldigt mycket bara det inte regnar eller snöar. Skulle ju ha kört uppletande med svarta men det fick bli ballansövningar istället på ballansbollen =)

Har lekt lite med kameran också, vart lite vatten bilder och macro. Ska redigera dem innan dem kommer upp sen vill jag ut och fota mera så snälla låt det inte regna eller snöa i morron :D


Så här ser det ut hos mig just nu :( Vad hände lixom??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0