Gamla bilder...

Hittade en massa skivor med gamla bilder i på mina hundar, från 2005 och 2007 när jag tex tävlar Lexie på U-DM och U-SM =)

 
Fria följet och ställande under gång
 
Dommaren visar en 10:a och prisutdelningen, vi kom på en 2:a plats och kvalade oss till U-SM =)

Freestyle U-SM 2005




Sen vart det lite fotografering till en bok vi är med i.

Up

Min fina Lexie

O´boy, Tyson och Lexie våren 2007

O´boy gräver

O´boy och Lexie busar i vattnet

Sååå vacker

Sötnosen

Dem kan blunda samtidigt på kommando, eller inte hihihi

Mina fina tjejer

Jag och O´boy tränar agility

Izor hoppar över O´boy =)

Min fina ängel, saknaden är stor =(

O´boy, Izor och Nik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0