Måndag

Tänkte snabbt blogga lite, i fredags så va jag hemma hos Linn käkade middag och drack lite vin medans min karl va på kryssning med jobbet =) När han kom hem i lördags så väntade det lite överaskningar för honom då han fyller år i morron, mer om det lite senare =) Och på lördag dag så skulle Kelly ha kalas för aurora så jag va där på fm och hjälpte till =)

Hade kurs i går men det började inte så bra, Lexie "flög" på hanen då han kom för nära och då svarade han upp mot henne och slet "sönder" hennes öra :S Det gick inte hål i själva örat men brosket är uppfläkt ca 5-7 cm. Hon har varit ganska låg av sig, hon såg en katt i går på promenaden och brydde sig knappt, då mår inte min prinsessa bra =( I dag så har det vätskat lite, fick iaf raka henne nu så att det inte kommer in en massa hår i såret. Nu ligger hon mest har skakat en del men ligger nu och sover iaf.

Va hemma hos min bror i går som fyllde 37 år, grillade korv och mös med familjen =) I morron blir det mer kalas då min älskling fyller år, så det blir att baka en del i morron =)

Det är så fint väder ute, men då min lilla skrutt inte mår så bra och bara vill göra i från sig så får jag hålla mig inne =(

Bilder kommer lite senare, datorn är lite seg.....

 

Kommentarer
Postat av: Sooz

Hoppas Lexie blir bättre snart. Massa kramar från oss

2009-04-06 @ 23:59:46
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: linnsan

Men stackars söta Lexie :)

Ville du ha lghten nått under påsken? Vi åker på torsdag vid 13 och kommer inte hem förns på måndag kväll eller tisdag lunch. Har fått en till dag ledigt :)



puss

2009-04-07 @ 09:46:19
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: Tess

stackarn då =( du får pussa på henne från oss... Tyson skickar även sina bästa hälsningar

2009-04-07 @ 10:25:21
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0