Nice =)

Träningsvärken börjar smyga sig på i brösten och det känns sköööönt =) Det har ju verkligen tagit, jag som verkligen inte brukar köra bröst har ju inga muskler där så det va lite skakigt när man körde men bra gick de =) Jag har ju världens bästa PT (personlig tränare) min älskade Micke såklart ;) Sen körde vi mage också så jag älskar så mycket ;)

I helgen har vi mest fixat här hemma i lägenheten och i förrådet, varit hos min kusin på kalas, varit på fotbollsträning. Men FAN va tiden går fort :( helgerna bara flyger i väg det känns som att vi inte hinner umgås förns tiden är slut, HEEEELT värdelöst.

I dag så ska jag va barnvakt åt lille Simon en stund sen blir det mys med Kelly =)

Här kommer lite bilder från helgen....



Mickes och min hylla med våra pokaler

Min hylla ;)

Lexie skulle visa att hon visst är liten ;)

Mys med husse

Fixade mina naglar med lite guld =)

Vanilj pannkakor

O´boy pannkakor

Mmmm smarrigt ;)

En liten Patric vid frukosten

The ester bunny vart uppäten haha

I morse vid 6 tiden va det -4 C, HERRE GUD vad händer????


HAVE I NICE DAY!! =)


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, ja eller inte.. att ta Emilia från Värmdö kl ja, väldigt tidigt och åka till Tyresö för att lämna henne på dagis, ta mig själv til jobbet och sen på eftermiddagen åka hem till Värmdö igen, är inget alternativ en mamma gör för sitt barn om det inte är ett riktigt måste.. Idag är vi hemma vid 18 om vi har tur, skulle vi åka kommunlat så skulle de bli ännu senare och när skulle då middag och dagens tvättning hamna, som prio 3? Nä, jag kör så länge jag har råd.. :)

2009-04-22 @ 12:57:49
URL: http://remes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0