Påsk helgen

Har inte skrivit något ALLS i helgen =( Men vi har knappt varit hemma och om vi har varit hemma så har vi haft händer fulla hela tiden. Men här kommer en sumering av påsk helgen =)



Skärtorsdag: Va hemma i Tyresö träffade Kelly och ungarna, käkade lunch hos Emelie sen åkte vi till Veterinären med Lexie. Veterinären va lite konstig men det visste jag redan det ända jag vill ha va antibiotika och dem va dem ända som hade öppet efter 14, så säger hon: ja det känns lite onödigt att söva henne och skära upp örat. JAAAA det är lite onödigt, här ska det inte skäras i hennes öra :S Det är fint som det är, fick iaf antibiotika =) Sen på kvällen va vi överbjudna på grillning hos våra grannar Helena och Kjell, det va en riktigt mysig kväll med massa skratt =)
Klockan 2 på natten så fick jag och Micke snickra säng *asg* ena benet vek sig rejält och vi fick ställa upp den på högkant för att spika fast den igen *haha* ja för det är ju något man vill göra mitt i natten när man är helt slut ;)


Lexie med nya polaren Basse

Långfredag: Lexie va lite piggare så vi bestämde oss för att ta en härlig promenad på Djurgårn, först så gick vi vid vattnet innan vi drog i oss en korv och sedan la vi oss på en äng. Lexie hade med sig sin favvo boll som hon låg och tuggade på =) På kvällen va vi bjudna på middag och Kelly å co men inga barn =( dem va hos sin farmor. Det va jag, Micke, Vase, Kelly, Emelie och Markus som käkade middag och drack lite. Markus hade gjort en egen shot med hallonbåtar och lakrits Dextosol som han själv inte tyckte vart så jävla god, men jag tyckte den va helt okej =)

 
        Jag och min älskling                  Lexie ligger med sin boll på ängen
 
Kaknästornet och lite vitsippor

Sköna gänget
 
Lite kärlek under kvällen ♥
 
Lite dans på bordet och en skev Kelly



Påskafton:  Först på fm så åkte vi hem till Kelly då hennes barn kommit hem igen =) Mös en hel del med dem innan det va dags för middag igen, denna gång hos mamma fast hon va hos min bror i Jordbro och va barnvakt åt Andreas =) Det vart lite ägg och lamm sedan vart det mammas GODA Tacopaj, den är så sjukt god =) Både jag och Micke va ganska trötta så vi råkade somna innan maten *hehe* Efter att varit där i ett par timmar så drog vi oss hemåt, mös hela kvällen och somnade ganska tidigt =)

Påskdagen:  Vi åkte till Tyresö för att börja tömma Emelies förådd med mina grejer *hehe* sen drog vi förbi Biltema för att införskaffa oss färg till v-rummet. Vi va ute hela dagen och röjde och sedan vart det första grillningen på vår altan =)
Och efter att vi hade ätiti så gick vi över till våra grannar Helena och Kjelle med en vinare. Vi satt ett par stycken ute i kylan till 23.00 sen gick vi in *burrr* säger jag bara, 3 utav mina fingrar blev blåa :S Sen gick vi in till grannen Anna  som bjöd på lite natt mat =)


Grillen på altan


Lite vårfint i trappan

 


Älsklingen passar grillen

 
Det va ju lite kall ute




Full mundering på =)

Annandag påsk: I väg igen till Tyresö för att hämta mer grejer, sen va vi hemma och bara fixade en massa här hemma. En hel del ska kastas då vi har mycket av dubbla uppsättningar och sen rensar vi båda =)

Kommentarer
Postat av: anna

fan släng inget ta bilder på det du har vi behöver lite saker puss på er...kramar anna

2009-04-14 @ 17:42:36
URL: http://turianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0