Shit redan torsdag

denna vecka har gått sjukt fort vart tog den vägen??

I natt vaknade jag vid 1 tiden och kunde inte somna om :( hade ont i mina vader typ som växtverk :S så jag gick upp efter att vridit och vänt på mig ett tag, tog några värktabletter och satte mig framför datorn till ca 3 då vart jag trött igen.
Micke väckte mig vid 10 när han ringde mig, ohh shit va trött jag va somnade om och vaknade vid halv 1 :S
Fan hela dagen är ju nästan förstörd :( men sover inte jag ordentligt på natten blir jag shit trött. I går gick jag upp vid 8 för att få in lite rutiner men det förstördes ju i dag :( får hålla igång i dag så att man tröttar ut sig till kvällen.

Va ute och tränade Lexie en sväng och det gick bra, körde mycket inkallnings ingångar om man kan kalla det så :p inkallning med ställande och flipade på turn. Sen gick vi en sväng till Lidl och sen hem, nu ligger hon i sin säng och sussar. Tänkte snart lägga mig i ett bad för att sedan dra mig till ICA maxi eller Brandbergen för att handla lite då Lidl inte hade det jag behövde till kvällen :(

I morron ska min älskling på kryssning med jobbet så jag blir ensam :( men hörde något om fetsa med tjejerna?? *hehe* får se hur Karin tänkt sig =) På lördag ska ja iaf till Kelly på lite kalas fast tidigare då Micke kommer hem vid 5 kankse och då blir det lite överaskning för honom =)

Kommentarer
Postat av: Karin

baby... baby... klart det blir party... :D

2009-04-02 @ 17:49:10
Postat av: Sooz

hehe låter inte alls fel ;) hehe får börja ringträna han ordentligt,för vill du ställa han så får du Mer än gärna göra d :) hehe.. ska ut snart o träna me han,hoppas på att d kommer en massa hundar bara.. har haft lite otur me d i veckan :( får köra ett "böneutrop".. så alla vet när dom ska rasta sina jyckar,så ja kan träna :D

2009-04-02 @ 20:54:42
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Tiilii

vart är de party =P

2009-04-03 @ 10:41:48
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0