Underbart

Det är massa snö ute och det snöar fortfarande, alldeles vitt ute =) Benita är tok glad *hihi*
Och Lexie är ännu gladare hon verkligen älskar snö mitt lilla snömonster =)
Ska snart ut med hundarna men blir det till förskolan och titta på lucia tåg =)

I lördags så va vi på julbord med mamma, brorsan, Monica, Pillan och Mange. Måste säga att vi va väldigt besvikna på julbordet, det fanns inge julsenap, jul knäcke, fårfijol mm. Nästan ingen julstämning  näää fy säger jag bara gå inte till Haninge värdshus på julbord.

I går va vi på hundmässan, gud vad jag längtar tillbaka vill också tävla kanske ska satsa till nästa år =)
Träffade gamal vänner och bekanta och även Virus en snabbis, vem Virus är får ni reda på lite senare *hihi*
Efter mässan åkte vi hem och hämtade Lexie för att sedan bege oss till mormor för middag med hela släkten, jätte mysigt va det =)

Nää nu ska jag pilla lite här hemma innan jag går ut med vovvarna =)


Vid Tyresö Slott Feb- 09

Kommentarer
Postat av: Eva

Är det carros gamla grönis???

2009-12-15 @ 07:41:13
Postat av: Benita

Hej Eva nej det är det inte.

2009-12-15 @ 12:59:27
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Micke

Älskar dig!!! MASSOR!!

2009-12-16 @ 09:35:34
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0