Alla <3 dag...

Dagen har varit mysig, umgåtts med vänner hela dagen och Kellys underbara barn =)
I går så satt jag och Linn hos henne och drack lite, kollade tv och nätet kom i säng vid 01 sen vid 2 vart jag väckt av mobilen och kom inte i säng förns 06 igen :p  Det vart inte många timmar sömn i natt så det har kännts som att någon hade kört över mig med en lastbil, slumrade väl 2 ggr på dagen hos Kelly men är fortfarande trött :S Men efter att sovit ca 4 timmar natten till i dag och slumrat 2ggr så är det inte så konstigt. Ska sova hos Kelly i natt med barnen så hon och Markus får sova själva ♥ Just de jag och Kelly har börjat på våran blondi frilla* hehe* nää men Kelly gjorde några slingor för ngn vecka sen och vill ha tillbaka sitt blonda hår, och jag har börjat sakna mitt efter si så där 4 år så nu har jag börjat göra slingor =) Vart helt okej, men tänker inte bli platinablond haha.

Satt nyss och käkade popcorn och bet av en bit av samma tand IGEN *suckar* detta kommer inte att bli billigt =( men men så är det när man är gammal, allt kostar ju skjortan =( Aja nu ska jag väl glo lite på tv så att man kan få dagens alkohol ur kroppen och sussa gott :p Hoppas verkligen på sol i morron, är så foto sugen måste få lite nya kort på min älskling hon blir så fin i solen och mot snön mitt lilla lakritstroll :p

Sleep tight....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0