Bla bla bla...

Jag är på cp humör, har mess bombat min polare för att jag har så tråkigt fast han satt 2 m i från haha ja då har man tråkigt :p Har kollat på Jeff Dunham christmas special, vi skrattade så att vi fick ont i magen, och så skulle man ju försöka skratt lite tystare då barnen sover hehe sen skulle markus gå och sova så vi fick inte kolla klart :( Får gör de i morron och då kan man ju skratta högre :P och så blir det gymmet...Nice :) nää nu ska jag mobba dem jävlarna här...

Kan gärna vill gärna men har ingen hjärna...:p

Kommentarer
Postat av: Tiilii

hahaha ingen hjärna =P seee yoooouuu imorroooonn =D

2009-02-10 @ 17:15:46
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0