Cp mage

Va precis ute med Lexie efter att kollat på Andra Avenyn =) så spännande *hehe*
Men denna mage, nu när jag kom in så fick jag jätte ont i magen, känns nästan lite som magkatarr som jag hade för ca 5 år sen men jag och Kelly pratade om detta härom dagen. Då min menstration har blivit lite knasig (den är alltid i tid och håller dagarna) men nu är det för tidig, är längre mm.  Så börjar jag undra om det är ngt fel, så började jag att tänka på en grej som hände i Oktober förra året och jag och Kelly började fundera om det har ngt med det att göra. Hon sa att man kan också ha så när man har livmodersinflammation *GHAAAA* Så nu funderar jag på att gå till Mödravården så dem får kolla om det är ngt, men förhoppningsvis är det inget. Men tankarna flyger ju bara iväg, tänk om det finns ngt kvar som har blivit en inflammation?? Aja inget att grubbla på, det är bara att kolla så att man va lugn sen....men det är ju mig vi pratar om och jag tror alltid det värsta.

Nä nu ska ja nog ta och äta ngt sen blir det sängen.....

Kommentarer
Postat av: Sooz

ah riktigt snygg :P du kanske vill ge dej an min? (a) hehe bloggen asså.. jorå d e bra.. liite mkt nu.. får försöka komma överens om nån dag då vi ska sätta igång me träningen iaf =)

2009-02-04 @ 15:50:57
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0