=)

Gud jag har så mycket energi i kroppen, i morse när jag vaknade kännde jag hur tung min kropp va så jag tänkte att den skulle få vila en dag. Gjorde väl inte så mycket på dagen va hos Kelly en sväng sen har jag varit  hemma och tagit det lungt och sen drog jag och tränade iaf =) Jag och Miryam drog till Flex och köre 2 h 20 min, så nice =) Hörde biceps, triceps och mage sen vart det x-trainern 20 min. Jag känner verkligen hur min kondition blir bättre nu efter bra 3 dagar utan cigg och nu kommer får jag mer motivation till att inte röka =) Efter träningen så gick vi hem till mig och käkade kyckling och ris med keso mmmm smarrigt =) och nu ska man ju va trött...eller?? Fan inte jag, har ju mer energi än någonsin har så mycket glädje i kroppen =) Så här ser en glad Benita ut och jag känner mig verkligen så =)



Nää nu ska jag hoppa in i duschen....massa <3<3<3<3<3<3<3<3 till er där ute...


Kommentarer
Postat av: Tessan

Dee e bra att du e glad det förtjänar du att vara vännen =) puss!

2009-02-19 @ 10:37:38
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/
Postat av: Miryam

Vi är så sjuuukt duktiga :D <3

2009-02-21 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0