Härliga lördag =)

Det är ju inget toppen väder ute precis men kan ändå inte sluta att le =) Sitter just nu barnvakt åt sötaste Kitty då Markus och Kelly åkte iväg och handlade, sen ska jag hem och duscha och längta tills jag och Lexie åker till Vendelslömalm :D Såååå jävla mysigt kommer det att bli *hihi* Kommer va sååååååå svårt att åka där i från :( men när man väl gjort det kan man börja längta igen :p Näää nu ska jag mysa med Kitty en stund....Ha en underar lördag för det kommer jag lätt ha =) puss på er


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!

Maten jag gjort till Enia är rent kött (får, rådjur), sedan ris och morötter, det har verkligen gjort resultat, hon va väldigt väldigt mager och är inte alls förtjust i torrfoder.

MVH

Nathalie

2009-02-28 @ 18:40:44
URL: http://www.Kennelthelook.se
Postat av: tess

fin blogg du har:)

2009-02-28 @ 21:03:18
URL: http://baratherres.blogg.se/
Postat av: Mikael Gustafsson

Ja...denna lördag kommer jag nog aldrig att glömma...Lördagen den 28 februari 2009....

2009-03-01 @ 12:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0