Helg...

I dag har dagen varit ett stort leende =) Det är väl typ det ända jag gjort i dag, tänkte på små saker och så ler jag, får mess och då ler jag ännu mer. Allt detta leende kommer ifrån ett 3 timmars långt mysigt samtal i går, det är ju allt jag letar efter...perfect match....det är helt SJUKT vad allt stämmer in, kan det betyda att det är min tur nu??

I dag så va jag och mamma hos min bror och skulle hämta hem hans son Simon som ska sova hos oss i natt. sen drog jag ner till centrum men Kelly, Markus, Emelie, Tommy, Kitty och Miranda. Käkade lite mat och gick runt och glodde i affärerna sen gick jag och Linn ut med doggarna. Har inga speciella planer för kvällen men man kanske drar ner till Linn eller nått =) Nää nu ska jag leeeee vidare...ha en underbar fredag =)


Kommentarer
Postat av: ida

jaså, mamman var inte vår från början.

så förra ägaren tränade henne, men valpen är inte tränad. Din hunddå? :P

2009-02-27 @ 19:28:35
URL: http://ppopular.blogg.se/
Postat av: Anonym

nicenice, vad är det för ras duhar?

2009-02-27 @ 20:35:39
URL: http://ppopular.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0