Hundvakt...

Just nu sitter jag hundvakt åt gulliga Tyson för Tessan och Jimmy skulle åka till Nyköping och hämta en grej till bilen.
I går så vart det typ 3 pass, först på f.m så vart det kondition och stretching sen vart det långpromenad med Lexie och efter det vart det en jävla massa ben. Satte på 40 kg på bänkpressen men sen märkte vi att jag lurat mig själv det va i själva verket 70 kg *hehe* Sen gick jag hem och hämtade Lexie och åkte med Tessan, Jimmy och Tyson till Tantolunden och släppte hundarna uppe på berget. Jätte mysigt va det men jävligt kallt, fin utsikt kort kommer i morron.

I dag har det varit ett jävla springande först ut med Lexie i morse sen ner till centrum och möta upp Kelly och Emelie för att träna, tränade mage och lite axlar. Sen vart det Kelly-hem och hämta Lexie-ner till Kelly-ner till affären-upp till Kelly-upp till mig coh hämta margarin-ner till Kelly-ut på 1½ timmes promenad-hem till Kelly-och nu hem till Tessan. Jag är en aningen trött, skulle ha tränat ett till pass på kvällen men struntade i det då jag har kört typ 2 pass varje dag nu och ska även göra det i morron.

Jag och Kelly ska spendera helgen uppe i Dalarna, åker upp på fredag till Borlänge och sen därifrån ska vi ta oss till Orsa med buss tror jag då våran polare bangade ur på att följa med upp. Sen åker vi hem på söndag om vi får tag på biljetter *haha*


Söta Tyson

Näää nu ska jag krypa upp i soffan med 2 söta hundar och kolla på Andra Avenyn...See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0