Lite otur...

I dag när jag möblerade om i mitt rum så skulle jag skura och det va ngt på golvet som inte gick bort så jag hämtade en rakbladskniv. Och klantiga jag slant och skar mit på armen, såg att jag började blöda hämtade papper och sprang ner till en halv sovande Kelly som fick titta då jag inte vågade göra det själv. Den va lite djupt men inte så farligt, så jag gick hem och plåstrade om mig. Då det kommer att bli ärr så "la" jag iohp flickarna så nära som möjligt så att det inte ska synas så mycket. Jag kunde inte bära ngt mer då det gjorde ont och jag va rädd för att det skulle gå upp, så min kära mor la om ett tryckbandage och det känns bättre nu. Men jag vågade inte ta bort plåstret då flikarna låg så bra. Jag som tänkte komma igång med träningen i morron igen men då jag använder mina armar ganska mycket så kan jag typ bara träna ben :(

I lördags så satt vi alla hos Kelly och drack å hade skoj, sen drog vi till Tjili det va väldigt mycket folk men inte så mycket Erotik som jag hade hoppats på, inte ens bordet med alla leksaker va ngt att hänga i julgran :( Men jag hade kul ändå dansade hela natten tills mina fötter sa ifrån. Drack alldeles för mycket, det märkte jag när jag skulle kliva öve en kedja som hänge utanför, fastnade med klacken och höll med kedjestången i backen *haha*

I söndags så låg alla utslagna oss Kelly, käkade pizza och softade hela dagen. I går så kändes det inte som att all alkohol hade gått ur på kroppen på mig, Kelly eller Vase vi satt här och drygade oss. Jag och Kelly låg i ena soffan och Vase i den andra och messade varandra....hur tråkigt har man inte då?? Men fan va ja skrattade ända fram till 23 då det va dags att gå hem och sova.

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Ja mer erotik kunde det allt vara..

Det kommer bli tajt imorgon, men jag är ledig på fredag hur ser det ut för dig då?



Kram

2009-02-03 @ 18:06:19
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Men då ringer jag efter 12 på fredag..

Har precis varit och köpt lite godis :)

2009-02-03 @ 19:15:59
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0