Måndag igen...

Ja då är det en ny veca och nya tag, känner mig riktigt utvilad i dag sov iof ca 12 timmar men det behövdes så jag får  =)
Va nere på Flex i går med Vase och Markus och tränade bröst o mage, kunde inte hålla mig från att köra mage igen :p Jag och Vase skulle gått ner igen och köra 1 timme på x-trainern men dem stängde 7 och vi va klara vid halv kanske :( Så det blev en rast 40 min promenad på kvällen med Lexie i stället =)

Sitter nu och äter sen ut med Lexie och sen blir det att dra ner till gymmet och köra 1 timme på x-trainern, tanken va att köra 3 pass i dag. Först ett konditions pass, lång promenad med Lexie sen köra ett styrke pass på em och ett styrka på kvällen får se hur vi hinner med nu. Men 2 pass blir det iaf =) Nu ska jag verkligen ligga i men inte köra för hårt, ska ju ha den där kroppen till sommaren :p så nu blir det att träna varje dag och sluta med rökandet så att man får upp konditionen igen och Lexie ska också ligga i hårt träning hennes kondition och muskler ska tillbaka =)

Nää nu ska ja ut med Lexie sen fixa bra tränings musik till mobilen se kör vi =)


Kommentarer
Postat av: Karin

Fan va duktig du e !

2009-02-16 @ 11:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0