Usch för att vara tjej ibland...

ja denna jävla cp vecka man ha 1 gång i månaden...fan va ja hatar den varför måste vi tjejer ha den?? Bråkas med hormoner, ha ont i magen, bli fattig på skydd och piller, känna oss uppsvullna, må illa....om vi nu ska ha det kan inte då killar typ föda barnen?? Vad får dem fightas med varje månad?? Oss kanske haha men det är väl inget det gör ni ju varje dag ändå :p
Så i dag har det inte blivit ngn nytta, jag och Kelly låg båda 2 med smärtor i magen på hennes soffa medans ungarna bråkade, måste dem va på de humöret i dag????
Den ända nytt jag gjort i dag är att formaterat min burk men inte vart det bra för de, för nu måste ja göra om det för att det vart fel alla program försvann ju inte *gahhh*

Kollade i Jysk katalogen i dag *buhu* säger jag bara, måste dem ha saker som jag gillar?? Det är ju inte så att jag tänker lägga ner pengar på detta lilla rum, för det kommer ändå inte bli som jag vill ha det, blir så trött på det ibland.
Men det är inget att gråta över utan göra det bästa av situationen istället =)

Åhh det är en massa massa snöööö ute, me like alot =) och Lexie med för den delen, men då hon har skurit upp sin ena trampdyna så han hon fått gått med en doja på tassen men i morron får hon slippa den. Förhoppningsvis så blir det SOL i morron så jag kan va ute och fota mitt lilla monster, men innan det så blir det en sväng på gymmet och pumpa ut sig lite =)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Kanske de :(

Trist att ni inte kom i väg.- Helgen här har bestått av jobb men den har gått fort =)

2009-02-24 @ 07:44:07
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Jonna

du menar nog detta =)

2009-02-24 @ 07:46:35
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet -,

haha ja jag kan hålla me dom att d epåminne rlite om nattlinnen :P

2009-02-24 @ 16:15:21
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: ida

fin blogg :)

2009-02-25 @ 17:05:51
URL: http://ppopular.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0