Fredag...

Ja nu är det fredag igen, tog med mig Kitty till Haninge C i dag och shopade lite sen gick vi hem till Kelly och tog hand  om den lilla sjuklingen, hon kallade mig för sin lilla sjuksyster *hehe* När jag va inne på Intersport så hittade jag värsta söta dräkten till Kitty och Puma va det såklart =) Synd att man inte hade mer pengar :(

Ska snart över till Tessan och sminka mig, tänkte leka lite med ögonskuggor =) och sen ska vi över till Sol och dricka oss redlösa haha, kameran måste va med =) har ju sett deras bilder :p Sen kanske dem ska in till stan, men då jag inte har ngt legg så kankse jag drar till Tjili då Miryam ville dit så jag får se vad jag gör, men känner jag mig rätt så lär jag ju dra dit och dansa och sparka idioter i röven *haha*

Jag lärde Lexie ett nytt trick i går som kallas för Tittut, det tog mig ca 5 min sen kunde hon det =) Hon är väldigt lättlärd min dam, tänkte fota och filma henne så ni får se hon är så söt =)
Satt i går och skrev saker min hund kan oj oj oj det är ju en del, med tankte på att man tränat så mycket och tävlat så har det blivit en del tricks. Tänkte göra en kategori med lite hundträning och tips lite senare men tänkte fota lite först så att man kan se hur det ska se ut =)

Kollade på gamla bilder och hittade bilder på min trio från 2006 när vi va på ett landställe i Söderköping, saknar dem sååå mycket =(


Massa bus








Lexie, O´boy och Armani


Mina älsklingar


Nä nu ska jag gå och byta om sen dra upp till Tessan....syns i dimman :p

Kommentarer
Postat av: R y d b e r g

ja visst är bilderna mysiga, alla bilder i kategorin "en dag på landet" är från våran släkts gård :)



Åh lexie är så fin, är helt kär i de där hundarna...

2009-01-30 @ 20:20:22
URL: http://mariaslya.blogg.se/
Postat av: Jonna

buuuus =)

2009-02-03 @ 18:23:33
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0