Ganska härlig dag...

Hade ställt klockan på kvart i 7 men snozzade till 5 över 8 haha, ute i sista secunden som vanligt. Det va bara att snabbt fixa proteindrinken med massa skit i, packa alla saker och sen gå hem mamma och lämna Lexie för att sedan möta upp Tessan. På vägen till mamma va det alldeles tyst ute, inte en kotte va vaken inte ens på ringen *haha*
Sen när vi började närma oss centrum började Tyresö få liv igen, innan vi gick och tränade va vi på Konsum och köpte frukt och manna frutti så att man har lite mer att förbränna =) Vi kom väl till gymmet runt halv 10 och det va faktiskt en del folk där, mer än vad det är på vardagarna när jag är där. I dag stog det ben på schemat, körde först 15 in på en "trampmaskin" vet inte vad den heter, sen körde jag 3 st olika ben maskiner x3 och efter det cycklade jag i 15 min. Fan va nice det va, älskar att känna hur det pumpar i kroppen.  Efter träningen vart det in i bastun, då både jag och Tessan hade glömt våra badkläder vart det ingen simmning :(



I går kom jag hem runt 12 och kunde inte sova så jag gick igenom min musik på mobilen och fann minnen. Jag låg där och log och skrattade för mig själv, det va ju ganska mysigt att lyssna på, så gulligt. Vissa minnen vill man inte släppa, bra minnen dem kommer alltid att finnas där.....resten förblir en gåta för mig och det kanske är lika bra att det kommer att förbli en gåta. Varför rota i det gamla?? Jag lever i nuet och de är det jag lever för och min framtid. "Lämna de bakomflutna framför dig" - Pumba


Nellie, Tessans dotter ligger och sover ska väcka henne snart och gå ner till Kelly så barnen får leka lite =)
Åhhh va gott det kan va med lite pannkaka ibland, hallonsylt och grädde *mmmm* Käkade de till lunch å fan va gott de va :)



När jag kollade efter bilden på min mobil så hittade jag den är bilden, tyckte den va så snygg så den får också va med =)


I morron väntas det skola igen och en jävla massa papper som ska skickas till olika ställen, sen blir det träna och åka till Maxi och handla hem massa mat =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0