Hmmm

Har lite funderingar med kategorier här på bloggen, jag älskar ju att fota så jag tänkte nog göra en fotografi kategori, Photo shop, EFIT (vill verkligen försöka mig på Ett Foto I Timmen)  och lite andra kategorier så att man får igång bloggen lite mer :)

Vaknade i morse av att jag hade jätte ont i mina lungor, jag kommer ihåg att jag skulle lägga mig på sidan i natt men det gjorde så jävla ont :S så jag åkte inte till stan i dag :( fick ringa och avboka =(

Va ute på en liten längre promenad med Lexie i mysiga snön, hon älskar ju snö den där lilla damen =)
Jag borstade henne i går då hon fäller, hela jag va full med hår och ännu är jag inte klar :( det rymms ganska mycket päls på henne *hehe* ska försöka borsta henne i dag igen. Skulle behöva bada henne också då när hon fäller så kommer all kvalster upp och hon ser skappig ut å hon blir grå dessutom blir jag allergisk. Men att bada henne när hon fäller är inte så smart för då har man hår överallt.



Nää nu ska jag leka lite i PS4 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0