Jag

känner mig så här liten                                  precis lika liten som en punkt på denna jord...

Vill passa på att tacka mina kära vänner för ert stöd:
Kelly - Tack hjärtat för att du tog emot mig med öppna armar och gav mig order om att komma till dig i går när jag va nere som mest.
Karin - Tack för dem orden du gav mig och hjälpen du är villig att ge mig
Tessan  - För att du finns där hela tiden och förstår mig
LOVE you girls ni är guld värda glöm inte de.
Och så har jag ju ännu en världens bästa vän och det är ju såklart min Lexie, utan dig ja vad ska man säga. Denna kärlek är obeskrivlig, du är mitt ALLT du är anledningen till att jag orkar gå upp på morronen, orkar ta mig utanför dörren, orkar kämpa vidare när jag får mina motgångar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Glöm inte att vi älskar dig oxå hjärtat...

2009-01-19 @ 20:01:56
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/
Postat av: Tiilii

ah tack hjärtat, vi älskar dig och bryr oss verkligen om dig! jag komemr alltid att försöka hjälpa dig så mycket jag kan. Du vet att du alltid är välkommen i mitt hem! jag är ett samtal lr sms bort så ring om de känns tung baby! puss ses imorrn =)

2009-01-20 @ 15:44:23
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0