1 vecka kvar =)

hihi det börjar närma sig :)

I går va jag över till Liw och planerade lite hur hon ville ha sin hemsida och pratade igenom mina sminkningar som ska ske den 23/7 och 1/8 =)

Är uppe med tuppen men det är bara för att Lexie va nödig i morse men ingen powerwalk vart det :( har legat på latsidan ett tag du *suckar* men men så är det ibland. Tänkte sätta mig och planera lite hundträning för lilla damen så att vi kommer igång ordentligt nu, ska göra henne riktigt säker på platsliggningen så att vi kanske snart kan tävla 2:an ;-)

Min systemkamera har pajat :( *gråter* det går inte att ta foto man klickar och klickar men inget händer, och man hör att det är något löst inne i kameran :( Ska försöka ta isär kameran (vilket jag aldrig har gjort) eller så lämnar jag in den. Min älskade kamera =(

Kommentarer
Postat av: linnsan

Du ringde mig finaste vän. Vad hade du på hjärtat, jag jobbar så mycket nu ända till lördag..sen semester :)



Du kommer bli grymt fin hos Liw =) Glöm ej ta kort!

2009-07-16 @ 10:26:20
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: linnsan

Kan du inte komma och grilla på fredag med oss! Johan har redan åkt till nkpg och Liw kommer också och hälsar på :)



Puss

2009-07-16 @ 13:14:17
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0