10 dagar kvar...

till vi förlovar oss, tiden har gått ganksa fort ändå =)

Helgen har bestått av monsterveranda bygge och hund, i lörddags så va vi ute hos min ena bror och hans sambo och hjälpte till att bygga deras monsterveranda, riktigt mysigt =)



I går va jag ute på Drottningholm och hjälpte till vid Hundar utan hem, vi hade fika att sälja och hundar som sökte hem. Vi hade bra väder och massor av folk och hundar va där riktigt lyckat =) Micke va hos min bror medans jag va där och hjälpte honom =)

I dag har jag städat sovrummet och köket riktigt ordentligt, det blir så mycket damm nu när man har öppet överallt men nu är allt borta =)
I morron ska jag hem till min mamma och hjälpa henne i hennes kök, vi ska slipa vägg och måla sen organisera i hennes förråd. Nää nu ska jag va social med min älsking som precis kom hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0