Dalarö

I dag har vi spenderat dagen ute på Dalarö, vi hade det jätte mysigt. Vi hämtade först upp Markus och sedan Patric, satt på en brygga och åt lunch och glass åkte sedan runt och kollade. När vi kom hem började jag plocka och städa på verandan som slutade med att jag stog med skurhink, svamp och vatten slang och skrubbade hela altan och trappan.

Det vart ingen bio i torsdags för jag började helt plötslig må dåligt, gick och la mig vid halv 10 och somnade på studds.
Gick upp vid 8 i går och tog en härlig långpromenad med Lexie. Vid halv 1 kom min bror och hans fru och plockade upp mig Micke och Lexie för att sedan åka ut och fira Midsommar ute i Vidja hos min andra bror. Vi hade det jätte trevligt, men vilket skitväder =(

Bilder kommer i morgon från både Midsommar och från dagen....Nu ska vi lägga ungarna sen ska vi kolla på skräckfilm =) Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0