Fredag...

Ojoojoj....nu skrek precis Micke och Markus när Sverige gjorde 3-3 mot England, England har gjort 3 mål i första halvlek och man trodde att det redan då va kört. Men Sverige motbevisade det =) Får se hur matchen slutar.

Vi ska snart åka och bada med ungarna och Lexie i Dreviken och fota en massa såklart ;) Hoppas att det blir snygga bilder nu när solen ska gå neråt :p

I går va jag och shopade skor med älsklingen på Igor sport i stan, vi köpte 3 st av märkerna Puma, nike och Addidas för endast 1100:- Helt sjuk billigt, nästa vecka ska vi åka med barnen och handla skor till dem med =)
Sen i dag va jag och mamma och klippte och och shoppade lite i Haninge Centrum, köpte 3 olika linnen det va väl det jag köpte hehe. Ska handla ett linne i morron med =)

Nästa torsdag ska jag in till stan och shopa lite i en speciellt affär, ska överaska älsklingen min när han kommer hem ;)

Här kommer lite bilder från i onsdags....

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0