Helg...

Ja helgen börjar väl si så där, vaknade i går med hals ont :( och i dag är det värre :( ont som faaaan, hostr slem och det gör skit ont :S sen så har jag onte i nacke och svanken, influensa kankse?? Har nu proppat i mig Ibumetin, ngn mot hostan och Strepsil så det börjar blir lite bättre, sen har jag smörjt in mig med mitt super linement som är  från Aloe Vera (Zoofix - Eukalyptus Liniment) heter det. Jag har köpt det i djuraffären för min förra hund O´boy då hon hade Spondylos i ryggen och jag bara älskar den, den är för häst, hund och katt men går utmärkt till människor =)

 Ska snart till centrum med Karin och kolla runt lite sen kommer mitt hjärta hem vid 4 och då blir det massa mys :) Han har sagt att han ska massera mig, tror ni jag längtar eller *hehe* dessutom är han ju utbildad massör, kan ju inte bli bättre :)
Åhhh han behalndlar mig som en prinsessa och han är bara min *hihi*

I morron så ska vi hem till min bror vars tjej fyllde år i går och fira henne sen ska vi ut och äta =) Fast det beror på hur jag mår, har ju inte ätit så bra när jag mår så här.

Sen är det ju Cruft 2009 för er som är intresserad av hundar, alla kvalade hundar från HUND 2008 och från My dog 2009 (tror jag) är där och tävlar mot varandra. Min kompis Nilla är där och ska ställa sin Staffe och sen har i Frida som ska reprensentera Sverige i Freestylen vet att Frida kör i morron så gå in och titta live här.

Nää nu ska jag göra mig iordning...tjingeling så länge =)

Kommentarer
Postat av: Tiilii

=( krya på dig gumman!!!

2009-03-06 @ 20:07:04
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0