Helgen...

Det har inte blivit till mycket skrivande här, det är väl så när man inte har tid :p
I fredags så åt vi en riktigt god middag med lite vin och så hade vi choklad och chilinötter *mums* Sen va vi inne hos Kelly en stund och fikade lite innan vi gick och la oss vid 12.

Malteser, chilinötter, choklad och vin



Kelly och hennes bror Vase

Micke och Kelly

På lördagen började det med att Markus ger Lexie lite frukost, först en grön våffla sen en till våffla med grädde på.


Sen åkte vi till Mickes gym för han hade sett ett par tränings byxor som han tyckte va snygga som han ville köpa till mig. Dem satt väldigt bra och snygga är dem, märket är Better Bodies bild kommer.
Sen gick jag över tll min bror där min mamma va barnvakt medans Micke tränade sen kom även han dit. Efter att fikat ett tag så ålte vi hem och sov en stund och sen åkte vi till Heron City för att äta på Pizza Hut och kolla på Fredagen den 13:de.Filmen va en besvikelse men jag fick ju va med Micke och det slår ju allt =)




Så här såg det ut i söndags kväll :(

Lexie har fått hem sin säng och trivs =)

Söndagens middag, kyckling, potatisgratäng och sallad.


Lexie på promenaden i fredags med syster yster

Syrrans hund Tess


Tess jag och Lexie

Mysigt med vatten


Och pinne såklart =)


Utslagna flickor



I går så va jag hemma i Vendelsö och fixade med min hemsida, adress kommer upp så fort jag fått lite mer struktur på den. Ska snart göra mig iordning för att dra ner till arbetsförmedlingen och sen jag och Lexie till Sickla på ett liten uppdrag =) Kan tyärr inte nämna något i bloggen då det är en överaskning till Micke :p Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Tiilii

BArn e så sjukt söta när dom sover.... =)

2009-03-25 @ 10:06:13
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0