Måndag...

Det har varit en underbar helg, i fredags va vi bara hemma och mös hela kvällen. Sen på lördagen så åkte jag, Micke och mamma över till min store bror Kjelle vart tjej hade fyllt år. Jag trodde verkligen inte att det skulle komma så mång från min familj men nu fick Micke träffa båda min bröder med respektive, mormor kusin jaa det va ju ett par stycken stackarn, men det va ju inga problem för honom =) Sen hade vi bestämt att vi skulle ut och äta så vi åkte till Tyresö kök & bar, hade glömt bort hur gott det va att äta där, men innan vi åkte och åt så fick jag ett mess av min svägerska där det stod : Glad över din skulle. Du har träffat en jätte trevlig kille. Ta en matbit inne i stan och kom hit sedan så bjuder vi på dricka. Kram Så vi åkte dit sedan, eftersom att det vart så sent efter maten så tog vi bilden dit och jag va den som "fick" dricka :p vi hade jätte trevligt, spelade Alfapet. Sen helt plötsligt vart lilla Benita full och fan va fort det gick haha. Drack en jävla massa vatten när vi kom hem för vi skulle ju upp i hyfsad tid på söndagen då vi skulle på båtmässan, vi spenderade en stor del av söndagen på Stockholms mässan för att kolla på båtar säger bara Myspys :p

Ojj va klockan rinner iväg måste fixa mig nu för jag ska in till stan snart för att möta upp Kelly och barnen som kommer hem ifrån Dalarna.....

Kommentarer
Postat av: Mikael Gustafsson

Ja...helgen har varit alldeles underbar!!

Puss puss!!

2009-03-09 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0