Risk för långt inlägg :p

I lördags så kom jag hem till Micke vid halv 5 tiden, vi åkte ganska så omgående till Ica Maxi och handlade mat, söta lilla Patric (6 år) öppnade min dörr när jag skulle kliva in i bilen varje gång =) Sen va det hem och göra iordning Tacos till hena familjen, efter det så kollade vi på filmen Bolt va bra den va =) - Han sitter fett med fast





En gullig grej under filmens gång, Micke rester sig för att göra något och snabbt så snor Patric hans plats som är bredvid mig och Micke får inte tillbaka sin plats för där ska Patric sitta. Det slutar med att Micke sitter på datorstolen bredvid mig och jag har Patric i knät, dem är ju bara för goa =)

Klockan 09.00 sitter vi alla i bilen på väg mot Bålsta där Markus (10 år) ska spela Hockey cup. Det tråkigaste va att i dem 2 första matcherna vart dem överklassade mend et va inte så konstigt då dem bara va 10 st som skulle byta av varandra då dem bästa i laget va på en annan cup. Men sista matchen så kom det 3 killar till i laget och matchen va oehört jämn, det vart 1-1 och sudden death, staffar och sedan sudden death straffar....Oj oj va nervös jag va, varje gång en staff skulle läggas så rös jag i hela kroppen, tyvärr så förlorade dem matchen men fan va dem kämpade på bra =)
Under all dötid mellan matcherna så va vi ute och lekte med Lexie då hon annars låg i bilen men skötte sig galant min prinsessa =)
















Markus


Klicka på pucken för att komma in på Vendelsö IK 99

Vi kom väl hem runt halv 8 och då la vi oss i soffan och mössss =) Man va ganska så trött efter en lång men mysig dag =)
I går på dagen så städade jag, va ute på en långpromenad med Lexie i solen man fick lite vårkänslor :)
Sen bakade jag kärleks mums till familjen som vi på kvällen mumsade i oss medans vi spelade Den försvunna Diamanten =)



Nu är jag hemma i Tyresö igen, det blir tjejkväll hos Kelly som vi alltid har på tisdagar med våra tv prgram *hehe* så det blir en natt utan min prins =( men jag lämnade spår efter mig på hans kudde *hihi* Och i morron ska jag göra en sak eller 2 eller 3 haha liten suprise och han kommer att bli så glad =)

Jag längtar till den 23/7 då får vi visa våra kärlek ännu mer =) *hihi* MYSPYS =)

Kommentarer
Postat av: Mikael

Ler...bara ler!! =)

Puss Puss!

2009-03-17 @ 19:26:33
Postat av: Your Dream Closet

ja visst är dne klänningen snygg, jag älskar den :) åh din söta vovve !

2009-03-17 @ 21:13:37
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0