Underbart....

I går när min Micke kom och hämtade mig så åkte vi först hem till honom och där väntade 3 rosa rosor i en jätte fin vas med ett kort där det stod.

Jag vill aldrig vakna upp ur denna dröm /Din Micke

Hur UNDERBART är inte det??? Sen slog han in ett ben till Lexie som fyllde år, hon vart jätte glad =)
Sen åkte vi i väg och åt middag på ett Värdshus, hur gott som helst och HUR mysigt som helst =)
Sen åkte vi hem och bara myste i FLERA timmar, att få ligga i hans famn är obeskriligt och denna kärlek han ger mig Herre gud trodde det inte fanns. Men jag vet att jag har träffat den rätte, vi är så lika på så många plan, vi har samma humor, gillar samma saker jaaa listan kan bli VÄLDIGT lång =) När jag är med honom försvinner allt runt om kring en, det är bara han som gäller =)

När Micke a på jobbet så gick jag och hälsade på, på mitt gamla jobb då det ligger i närheten. Det va såååå mysigt med alla barnen, ett barn berättade hur mycket hon saknade mig och att hon älskade mig....men åhhhh hur mycket kan man inte smälta då?? Det är såååå äkta när ett barn säger det =)

Nu sitter jag i Linn och Johans lägenhet som jag ska "vakta" i 3 veckor då dem åkte till Thailand i morse, och närmare Kelly kom man ju också vägg i vägg =) Och snart kommer min underbaraste hit *weeee* har saknat honom HELA dagen men snart är han här och då får jag hålla om honom igen =)

Kommentarer
Postat av: Karin

gumman!!.. jag e så glad för din skull...











2009-03-04 @ 20:20:05
Postat av: Sooz

d blir på bruksklubben :)

2009-03-05 @ 23:01:53
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Sooz

va glad ja blir för din skull när du berättar om Micke =) precis så känner ja gentemot min Karl :P känslan går inte o beskriva!!

2009-03-06 @ 00:54:43
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Hej sotaste!



Det ar sa bra att du vaktar och boe dar!



Halsa Micke

2009-03-07 @ 07:29:12
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0