Snabbis...

Det blir en snabb uppdate, min älskling mår mycket bättre går mer och mer men har fortfarande ruskigt ont =(

Jag ska JOBBA i morron och tisdag =) Weeee, ska bli så skönt. Det blir på ett fritids i Tyresö, hoppas att dem kommer att ringa mer så att man få komma igång med att jobba igen och jag har kommit fram till att det är barn jag vill jobba med =)
Så i höst är det planerat att börja plugga på distans till barnskötare för att sedan kunna vidareutbilda mig till antingen förskolelärare eller fritidspedagog =) Men innan jobbet så ska jag träffa min älskade gravida vän Karin, jag är sååååååå otroligt glad för hennes skull =)

Nää nu blir det film med älsklingen =)

Kommentarer
Postat av: karin

ska bli så mysigt att få träffa dig.. puss

2009-05-24 @ 22:45:26
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/
Postat av: karin

Dålig uppdatering här...

2009-06-03 @ 10:07:39
Postat av: Benita

hehe jag vet, men jobbar mycket nu och hinner knappt umgås med Micke känns det som och då vill man inte sitta framför datorn så mycket ;)

2009-06-03 @ 20:06:28
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0