Tisdag...

Ja jag har blivit dålig på att updatera =( Men dagarna flyger i väg och jag håller på att renovera i v-rummet. I dag har jag målat en fondvägg =) Sen ska tavelhyllan upp och ljushållarna upp, bilder kommer senare.

Och så tränar jag Lexie inför torsdagens och lördagens uppvisningar på 2 förskolor, på torsdag finns jag på Andens förskola i Vendelslömalm och på lördag är det ett stort "jippo" i Jordbro, med ponnyridning och massa annat där kommer jag att va hela dagen och ha 2 uppvisningar.

Nää nu måste jag rusa och göra gröt innan vi drar och tränar, sen blir det till Kelly och Desperate Housewife =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hopp. vet inte om det var du som kommentared mitt inlägg om headern? Jag kan inte lyckats ladda ner någon photoshop, min dator vill inte?! :(

2009-05-13 @ 10:37:56
URL: http://remes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0