Fredag hela kvällen lång ;)

Sitter här och glor framför tv:n, Micke är på julbord med jobbet och sen är lilla söta Nellie här =)
Hon kollar på film och jag har tyvärr fastnat på Tradera har nu 23 vunna och ligger på bud på 8 st *hehe*
Tradera är som en liten drog :S

Har bakat bond kakor och gjort lite julpyssel som satt nejlikor i apelsiner och gjort ett blommster arragemang med en Julstjärna, 2 hyasinter, grankvistar och rönnbär. Bilder på dessa kommer upp snart.

I morron ska jag och Tessan till Panduro och köpa massa pyssel så att jag har något att göra på dagarna medans hundarna vilar ;) Sen tänkte jag dra till Åhléns och kika lite och till en djuraffär för att köpa ett anitskäll halsband till Lexie. Köpte ett via Tradera som jag trodde skulle ha vibrationer men den piper lite och hon bryr sig inte ett dugg :(

På kvällen ska jag och älsklingen ut och äta middag det va ett tag sedan vi hade egen tid och gjorde något ihop.
På söndag kommer en arbetskollega till Micke och fixar utomhuskontakter så att vi kan hänga upp julpyntet ute och sen ska vi pynta hela lägenheten =) LÄNGTAR!!! Sen kl: 13 kommer mina bröder med respektive och mamma hit på adventsfika. Ja en hel späckad helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0