Sorry igen...

Haft blogg torka igen, har ju haft mig sjuka man hemma och det har inte varit det lättaste.
Han fick ju komma på onsdagen och en vecka efter det har det inte varit kul, han har haft jätte ont, mått illa inte kunnat äta mm. Det resulterade i att jag mådde piss, jag kunde inte äta, jag mådde illa mådde så dåligt för att han gjorde de. En morron går han upp för att ta sina smärtstillande och jag verkligen ser hur ont han har, kan knappt svälja då börjar det snurra till i min skalle och jag är tvungen att lägga min ner innan jag faller. Har haft en sån oro i kroppen hela tiden för hur han mår. Nu är han MYCKET bättre han äter bra men ibland svider det, han är uppe mer han har ont fortfarande men åhhh min älskling mår bra iaf. Nu slipper jag oroa mig mer =)

Annars flyter väl livet på, om 3 veckor är det 1 advent och om jag längtar har redan nu suttit och planerat vad för pyssel som ska göras mm =) Fan va ja älskar julen :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Va skönt att han mår bra!

2009-11-08 @ 20:54:41
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/
Postat av: Emmi

Skickar iväg ett mejl i slutet av veckan.

Nej, jag har ingen sån. Måste fixa en sladd. Ska lösa det, då skickar jag filmen oxå :)

2009-11-09 @ 15:08:20
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Tess

Fick den av Jimmy =)

2009-11-09 @ 16:52:40
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: Sol

Svarar väl här också då =)



Det är inte så svårt. Bara att göra en bild som är ungefär lika stor som själva rubrikrutan, alltså entryheadern, och sen lägga in länken till den som bakgrund i stället för vanlig färg. Det antar jag att du vet hur man gör eftersom du lägga in egna headers =)

2009-11-10 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0