99 saker du inte visste om mig...

1. Fullständigt namn? - Benita
2. Exakt ålder? - 27
3. Vart bor du? - Haninge i Stockholm
4. Bor tillsammans med? - Familjen
5. Husdjur? - Hunden Lexie
6. Färg på ditt hus? - Röttradhus
7. När är du född? - 29 Augusti 1982
8. Klass? - 
9. Vilket år tar du studenten? - 2002
10. Något jobb? -  Jobbar på förskolan Anden som vikarie
11. När ska du sova ikväll? - Runt 22
13. Duschat idag? - Nej
14. Kramat någon idag? - Ja min Micke
15. Pussat någon idag? - Ja Micke
16. Vad har du ätit? - Plättar, köttbullar & macaroner
17. Dagens klädsel? - Mickes träningsbyxor och en tjocktröja
19. Dagens sötnos? - Micke
20. Dagens roligaste? -
21. Har du många vänner? - Tillräckligt.
22. Hur många har du kysst? - I don't kiss and tell
23. Vem kramade du senast? - Micke
24. Hur många vill du ha sex med? - Vill?
25. Hur många har varit otrogna mot dig? 1
27. Har du pojk-/flickvän? - JAAAA min älskade fästman
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Micke - Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Du och jag! Älskar dig tokmycket! Puss puss

FAVORIT:
31. Film(er)? - Ojj, tappat namnen
32. Låt (just nu)? -
33. Mat? - Tacos
34. Dryck? - Coca Cola
37. Stad? -
38. Land? -
39. Ämne i skolan? - Ridningen ;)
40. År? - 2009, då jag träffade Micke =)

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Micke som är på väg hem från gymmet
42. Personen du kysste? - Micke
43. Gången du spydde? - Ojj vet inte
44. Gången du grät? - I dag när jag såg en film om en 2 åring som vart misshandlad till döds av sin styvfar
45. Pizzan du åt? - På Pizza hut för ett tag sedan
46. Gången du var i göteborg? - 2007 då jag hämtade hem min förra hund Armani
47. Gången du var i stockholm? - Bor ju där ;)
48. Gången du var full? - På min och Mickes förlovningsfest
49. Gången du var hög? - Har aldrig rökt på; så nevah!

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Båda.
52. Hund eller katt? - HUND.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel!
55. Singel eller upptagen? - Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Nej tack!
58. Ragga eller bli uppraggad? - Inget är upptagen ;)
59. Big brother eller paradise hotel? - Big Brother
60. Svart hår eller blont? - Blond i alla fall på mig.
61. Blåa ögon eller bruna? - Spelar inte så stor roll.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? -  Älskas, så klart.
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? -  Min familj, Micke, mina vänner och Lexie =)
71. Personer du hatar? - Ingen
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Min familj, framför allt. MICKE =)
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Huh? Fattar inte frågan.
74. Glassar du ätit på en dag? - Ehhh
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? - Händer knappt
77. Piercingar har du? - Tunga och navel
78. Personer du saknar just nu? - Pappa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ett par gånger, av olika anledningar
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Micke
81. Ska du träffa imorgon? - Mina kollegor ;)
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Minns inte. 
84. Spelade du tv-spel med senast? - Marcus (Mickes son)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Micke
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen
87. Förtjänar att dö? - Väldigt få faktiskt FÖRTJÄNAR att dö. Möjligen de som är riktigt, riktigt sjuka, så de slipper sitt lidande. Men massmördare och dylikt, förtjänar inte döden. De förtjänar att leva ett helvete, bakom lås och bom.
89. Vill du sova brevid inatt? - Micke
VAD:
90. Gör dig glad? - Jag är lättroad, så många saker.
91. Gör dig ledsen? - Besvikelse
92. Vad vill du helst göra nu? - Pussa på Micke ;) 
93. Önskar du att du slapp göra? - Göra matlådor
94. Vill du ha nu? - Ett stort glas cola
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Vet inte
96. Längtar du till? - Jul. Jag ÄLSKAR JUL!
97. Tycker du om dina betyg? - Haha
98. Ångrar du i ditt liv? - Kankse inte mitt liv i sig, men skulle göra om lite saker tex mina betyg
99. Är det bästa som har hänt dig? - Det har hänt många fina saker i mitt liv som jag är väldigt tacksam över ♥ Men framförallt MICKE =)

Kommentarer
Postat av: Tess

ja träffa din mammo idag nere vid alby, hihii

2009-09-05 @ 16:12:02
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: jenny

Tack, jag ska vad jag hittar i butikerna. :) Ja, tårtan var uppskattade så de var roligt, jag fick inspiration från nätet egentligen sen tyckte jag att ett 11års kalas var ett perfekt tillfälle och få göra denna tårta. :) Förresten, jag köpte min kamera på netonnet. :) Trevlig helg. kram

2009-09-05 @ 17:59:09
URL: http://remes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0