Tröttsamt

Ja på att va hemma, har varit hemma sen i torsdags men i morron tänkte jag gå och jobba igen =)
Hostar fortfarande och är lite yr ibland men det går över, ska lägga mig och vila ett tag snart tänkte jag.

Längtar som fan tills jag är helt frisk så att jag kan komma igång med träningen igen, men känner att min kropp inte orkar just nu. Bara att gå ut med Lexie en stund gör att jag svättas, blir yr i huvudet och helt matt i kroppen.

Ska bjuda på en bild jag gjort om, vart jätte nöjd med den =)


FÖRE


EFTER


Min älskade fästman, finns ingen som du.

Nää nu ska jag försöka få i mig något att äta...


Kommentarer
Postat av: your dream closet

haha ja de finns en hel del skor där i klädkammare, och då är endå sommarskorna på vinden ;)



Åh vad kul !När gick du och förlovade dig?

2009-09-02 @ 19:47:27
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0