2 dagar kvar ;)

till våran 1års dag :) *wee*
För exakt 1 år sedan i dag så jag pratade med Micke i telefonen för första gången och det va i 3 timmar ;)
Det va då jag fick upp mitt intresse för honom, så här skrev jag för 1 år sedan i bloggen...

2009-02-27 @ 19:16:27
I dag har dagen varit ett stort leende =) Det är väl typ det ända jag gjort i dag, tänkte på små saker och så ler jag, får mess och då ler jag ännu mer. Allt detta leende kommer ifrån ett 3 timmars långt mysigt samtal i går, det är ju allt jag letar efter...perfect match....det är helt SJUKT vad allt stämmer in, kan det betyda att det är min tur nu??

Haha det roligaste är ju faktiskt är det är en perfect match och att det va min tur :) *hihi*

I går va jag i Tyresö på begravning, min "syrras" mormor skulle begravas. Hon kallas för min syrra för att vi är och har alltid varit som syskon i dessa 20 år vi känt varandra. Det va fint men jobbigt, speciellt att se min syrra så förstörd :(

Va helt slut när jag kom dem, hade varit ute på långpromenad med hundarna och det va varmt ute men för mycket kläder ;) På kvällen åkte vi och storhandlade, fan va grejer vi fick med oss hem skit bra :) Nu har vi mat för ett tag fram över iaf :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, visst är sålen fin. Jag köpte den faktiskt på loppis, det är en så kallad "Olivskål". Jätte fin och man kan ju ha vad som helst i. Jag brukar ha smågodis i eller blommor som nu. :)Däremot så åt katterna upp blommorna så jag fick slänga dem imorse. :P De är så knäppa våra katter! Tack, jag gick och la mig med huvudvärk och de var borta imorse. Puh! :)

2010-02-26 @ 08:22:37
URL: http://remes.blogg.se/
Postat av: Tess

Som blond får man automatisk mer uppmärksamhet.. folk lägger liksom märke till en... men som brunett hamnar man i skym undan om man inte ser extremt bra ut eller är smal.. =/

2010-02-26 @ 10:55:22
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0