En liten blogg stund

Ja nu har jag lite ro att skriva, haft fullt upp med 2 jobb, träning och mensverk ;)

Träningen går jätte bra, körde ett baksida lår och vader pass med älsklingen i måndags. Körde ganska lätt på vader då jag inte tränat på 3 veckor. Många rep så att jag fick upp konditionen i musklerna, sen körde vi en annan övning som vi körde samma vikt på *hehe* men kan körde lite annorlunda då han är starkare ;) Vi pratade mycket om vad det finns för muskler i vaden då jag tycker att min ena muskel är både starkare och större en dem andra 2 så nästa gång blir det att stå lite annorlunda.

I tisdags så körde jag 1 timmes Step up/intervall pass med en ny instruktör, det är alltid annorlunda med nya instruktörer tyvärr men hon fick godkänt. Efter det cyklade jag i 20 min i väntan på älsklingen.

Min motivation har kommit tillbaka och mitt sockerintag har minskat radikalt, har satt upp mål, delmål och lite annat som jag tänkte skriva om senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0