Brinnande vulkan...

Jaa det va jag...med denna diet jag gick på va jag sur, otrevlig, negativ och allmänt arg. Det är inte jag!!!
Micke är inte värd att bli behandlad så, mitt förhållande med min älskling är värd så mycket mer så i går hoppade jag av dieten. Redan i går kväll va jag på bättre humör och i dag mår jag bra, dock ont i halsen och lite hängig ;)

MEN jag ger inte upp här, jag kommer att lägga om kosten men köra mitt egna rejs det har ju gått föut :) Det STORA problemet är alla dessa god saker, socker socker socker....USCH för detta beroende, jag har fått bort ett beroende och det va cigaretterna och nu måste jag få ner socker beroendet. På någon sätt ska det också hända.

Annars går träningen skit bra, brukar köra 3 pass på måndagar men struntade i pumpen då jag har fått ont i min argbåge och körde framsida lår och vader istället, sen passen på kvällen hoppade jag över då Micke har börjat på en helt annat schema som gör att han kommer hem 19 på kvällarna. Han kommer att jobba 12 timmar/dag i 16 dagar i sträck, även helger. Stackarn jobbar 06-18 varje dag :( det blir inte många timmar vi hinner umgås på kvällarna så vi tar verkligen vara på dem vi får tillsammans. Sen ska jag träna om jag inte nu gör det på dagarna i stället då han kommer att vila veckan ut.


Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha eh ah okej så vill jag inte göra =P man får ju anmärkning om det väll*? =P ska gå imorrn o säga upp de

2010-01-19 @ 16:09:40
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag har ju diabetes 1, dvs tar spruta varje dag fyra ggr om dagen så att börja "banta" får jag ju inte göra. Träningen är vad jag ska göra och som du söger, detta socker. Sluta äta socker. haha lättare sagt än gjort. Men jag vill ju börja simma så nu kanske jag får tid till de? :)

2010-01-19 @ 18:45:47
Postat av: Jenny

Ja, gu ja! Vi har provat med allt men än så länge är de okej. Jag menar, så länge hon inte gråter och håller oss vakna om nätterna så får hon krypa upp bredvid mig. :) Jag var själv likadan när jag var liten, skulle alltid sova med mamma. :)

2010-01-20 @ 15:44:54
URL: http://remes.blogg.se/
Postat av: R y d b e r g

haha nej bor du med i mårtensberg? fast inte här i stan haha vad komiskt :)

2010-01-24 @ 12:33:24
URL: http://mariaslya.blogg.se/
Postat av: Tess

Tjo tänkte ba kolla om du tagit fram mina grejer som du låna för halloween, typ disco ljuse o så? ska nämligen låna ut de till en annan fest nu =P

2010-01-24 @ 23:30:46
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0