Skönt med fredag =)

I går så skulle jag ju på spinning men vi va 3 st så det blev ingen :(
Fasnade ett tag i receptionen med Jenny för att hjälpa henne med planeringen av passen nästa vecka, sen bokade jag ett möte med henne på måndag då hon är kostrådgivare så nu jävlar ska det lagas mat här hemma *hehe*
Sen körde jag framsida lår och vader, gick skit bra från att kört 21-24 kilo (framsida lår) till 55 kilo utan att ens kört det på flera veckor tycker jag är bra iaf :) Vaderna gick jag bara upp till 180 kilo då klockan va nästan 21 och vi skulle handla på vägen hem också.

Vi kom väl i säng vid 23 och sen vid 20 över 4 vaknade jag av att Micke upp och skulle gå på toa sen kunde inte jag somna om :( Va jätte tjock i halsen så jag hade svårt att andas, näsan började rinna och jag va tok pigg. Micke gick upp halv 6 och där låg jag vaken tills han gick vid 10 i 6, somnade om och upp 10 i 7 då va man lagom trött ont i huvudet, snorig och hostig för det kliad i halsen. Så nu tänkte jag ta en kopp te och vitaminer sen kurera mig i soffan =) För sen ska hundarna ut, träffa upp mamma och handla present till till min brorson som fyller 3 år i dag =)

Kommentarer
Postat av: linnsan

Kom på att man kan ha nått snyggt djurmönster som bakgrund på min blogg :)

2010-01-11 @ 19:18:25
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack. Tårtorna var riktigt roliga att göra. :)

2010-01-11 @ 19:32:42
URL: http://remes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0