Hurtigt...

I morse gick jag upp 05.50 för att stoppa i mig nypressad grapefrukt, kreatin och omega 3 sen va det ut och gå i 45 min, det va klibbigt som fan. Sen hem och käka frukost och fixa det sista på hemsidan som nu är klar =) www.benii.se för vid 9 så skulle jag och Maja ut och sätta upp lappar om kommande kurser och vi va ute i 1 ½ timme och gick 4 km.

Har börjat gått med stegräknare som räknar steg, km och kalorier perfekt så det kommer jag skriva om varje dag här i bloggen =) I dag så nollställde jag den efter morgonpromenaden :( men runt 7 ½ km har det blivit i dag och då har jag bara haft den på mig när jag är ute och gått.
 I går så fick mina biceps jobba lite hahaha shit det märks att jag inte har tränat på 3-4 månader va klen jag har blivit men men jag kommer igen ;)

Lexie är bra i tassen iaf *weeee* så skönt efter 3 veckors koppelpromenader, dock har vi inte börjat köra på ännu då hon ömade lite (inte haltat) några dagar efter att vi slutade med smärtstillande utan det har blivit längre promenader och lite lydnads träning. Så snart är vi på banan igen =) Den 21 Augusti blir det till att åka till Uppsala för Freestyle uppvisning och jag tror att jag har hittat en låt =)


Min fina prinsessa


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hallå! Nyligen bestämde jag mig för att lista Sverigs alla bloggar om hälsa. Däribland ämnen såsom viktnedgång, träning, sjukdommar, mental hälsa, livsstil, mm. Eftersom din sida passar in där så skulle jag gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta inspiration att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-03 @ 18:10:42
URL: http://biggest-loser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0