Värmeslag 2000

Shit va varmt det är, men man ska inte klaga ;) Vi har ju en kanon sommar *hihi*
I fredags så va vi och grillade hos Maja och Andy, jätte trevligt hade vi dock lite trötta.
På lördagen va vi ute hos min bror och fikade då han hade fyllt år, hamburgare och tårta vart det ;)
Söndagen bjöd på att trimma en 11 veckors Schnauzer med sax då trimmern vi skulle andvända inte gick så bra på hundar hehe, fan va hår jag fick i ögonen och näsan :S men efter 3½ timme så va hon jätte fin =) Sen kom Carro över och skulle hjälpa mig med hemsidan, programet vi skulle ha fick inte att installera, internet uppdaterade sig mm. Till slut så hittade vi programet och det fungerade ;) Nu håller jag på att fixa hem Photoshop cs5 så jag får se hur det går, det är det ända jag behöver nu för att kunna bli klar med min hemsida ;)

Nää nu ska jag installera det och sen diska och hänga tvätt =)


Kommentarer
Postat av: Tess

nämen har du skaffat hemsida nu också =) skojsigt.... AS najs me väärmen

2010-07-12 @ 22:35:08
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0