45 min

promenad blev det i dag från jobbet, så skönt =) Dem ringde in mig i morse till en annan förskola som tillhör den jag brukar jobba på, så där fick jag stå i köket ;) Sen gick jag hem där ifrån skönt som fan vare och nu känns det som att börjar släppa med träningen. Dock kommer det att bli lungt nu då jag haft ont i halsen hela helgen och har det fortfarande men promenader går super =) Sen åkte jag och min ny tatuerade älskling till centrum för att köpa VM fotbollen till ungarna och jag köpte nya tränings brallor och linne från SOC =)

Här är byxorna, linnet hittade jag inte ;) Nää nu blir det snart att knoppa och sen ut och gå i morronbitti =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0