Härliga måndag

I går åkte jag och Lexie till Tungelsta för att träffa en kollega och hennes 2 vänner för en härlig lång promenad.
Vi hade det jätte mysigt i solen och hundarna röjde på, dem hittade ett härligt dike där det kom upp stinkande gråa hundar ;) haha fan va dem stank ;)

I dag så har jag stått i köket på jobbet, det är inte alltid lätt att laga mat åt ca 100 personer men allt gick som smort. Kan nog bero på att jag nu stått där i en vecka förut och börjar få in lite mer rutiner ;)
Tyvärr så blir jag helt slut efter att jobbat i köket då det är tempo hela dagen från 7-15.30 ska hålla koll på maten, diska allt man andvänder och det som kommer in *puha* Så när jag kom hem vart det ett bad för Lexie då allt schampo från i går inte helt blev ursköljt (schamponerade henne i havet) sen började jag röja i sovrummet, dammsuga över allt och byta lakan =)


Lexie mindre road ;)


Hela gänget


Min prinsessa


Så här såg man ut efter ett bad i diket ;)


Full fart framåt ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

åå..vilka fina bilder! härligt med promenader =)

2010-06-14 @ 18:53:17
URL: http://varanlillafamilj.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Hej! Om du läser lite bakåt i bloggen framgår det =)

2010-06-14 @ 20:20:18
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0