Monday...

Dagen träning
Cardio: 30min morgon promenad, 20 min cyckling och 10 min på gåbandet efter träning
Gym: Bicebs och axlar

Det va lite kallt i morse :( tror man har blivit lite bortskämd dem senaste dagarna, så det va inte så skönt för mina lungor då jag har astma och kylan är inge kul :( Hoppas att det är varmare i morronbitti ;)
Satte ett träningschema i går, det blir morron cardio alla vardagar och vissa helger när jag känner för det, sen blir det styrka 6 ggr/veckan men bara 30 min och efter så kör jag cardio för att förbränna fett. När jag har gått ner mina kilon jag vill så läger jag om schemat för att lägga på mig mer muskler ;)

I går så jag och Micke ute vid båten och tittade till henne, åhhh vad jag längtar efter sommaren och det sporrar mig mer att träna så att jag kan ligga i soffan på båten i bikini med en snygg kropp ;) NU JÄVLAR ;)

Nä nu ska jag fixa lite med matlådor...Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hjärtat. Jag ska försöka lägga ut receptet på den enkla chokladtårtan imorgon! :) På den hät bloggen då såklart! hehe Hoppas att allting är bra med dig! Kram

2010-03-26 @ 09:33:45
URL: http://remesbageri.blogspot.com
Postat av: Tess

hehe tack =P träningen går bra för dig och jag e jätte glad för din skull att den går bra =) kämpa på baby så når du ditt mål och din dröm

2010-03-28 @ 14:47:13
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0