Skönt med fredag

Har haft 3 stängingar i rad på jobbet urk men det är pengar ;) Så däför inget skrivande, har kommit hem ätit ute och gått myst med älsklingen och sen sovit.

Har börjar med GI metoden för nu ska jag ner i vikt en gång för alla, det har gått toppen 4 kilo borta ;) Dock vatten men vadå det syns ju på vågen ;) haha. Ska lägga in startvikten och alla mått sen för att sedan väga och mäta in mig 1 gång i veckan. Började i allt i onsdags,  morgon promenader, cykla till jobbet, promenad på lunchen, cykla hem, promenera med Lexie och GI maten såklart =) har en del frågetecken som jag måste ha svar på dock och nu har jag hittat killens blogg som skrivit boken jag har läst så jag ska fråga honom.

Tyvärr orkar jag inte skriva mer just nu är helt slut, i morron blir det en heldag på gymet med tjejerna det blir Afrodance, Core, Body Jam, lunch mm allt kommer att hålla på mellan 10:30-15.30 =)

Näää nu blir det att natta kudden.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0