Super lördag på gymet.

I dag va det som sagt superlördag på gymet, när vi kom dit så vart det snart Afrodans som jag inte trodde skulle va så jobbigt men tji fick jag ;) Svetten rann men härligt va det, och om 3 veckor kommer det att stå på schemat på gymet *weeee* Där kommer jag att vara ;)

Sen blev det en stor hälsolunch med massor av nyttigheter, dock så kunde jag inte äta allt då jag gåt min diet ;)
Efter lunchen blev det ett halvtimmes Core pass som gick väldigt snabbt tycker jag. Och efter det blev det Body Jam som innehöll, street dance, hip hop, disco och salsa akit kul va det men fan så jobbigt :)

Va helt slut när sista passet va klart, vi satte oss ett tag i receptionen tog det väääääääldigt lungt tog ett glas vin sen ville jag hem till min älskling =)

En sak är HELT sjuk Danmark VANN över Finland i Hockey!!!!! Ja jag är lite stolt är ju trots allt halvdansk och nu leder Danmark tabellen =)


Kommentarer
Postat av: Karin

JAA!!! Va roligt! klart vi ska agility:a tillsammans=);)

2010-05-24 @ 11:53:40
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hej!



Undrar om du kan hjälpa mig med att få in 2 bilder på min blogg.

Hittade inte din mailadress nånstans så om jag får den så mailar jag dig bilderna och vart jag vill ha dom.

Tack söta du :)

2010-05-26 @ 13:30:34
URL: http://ullist.blogg.se/
Postat av: Jennyn

hejje tjejen.. va kul o se dig haha.. Ja här är det toppen. Jaså du tränar oxå då får vi ta oss ett pass snart!!! kram på dig

2010-06-12 @ 17:13:13
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0